tiistai 10. toukokuuta 2011

Pieni sykkivä piste

Kävin tänään lääkärissä. En kestänyt pidempään, myönnän.
Kun rintojen arkuus heikkeni ja alavatsan kipuilu koveni päätin, että nyt on mentävä.

Ultrassa näkyi pieni sykkivä piste. Sydän.

Olen nähnyt sellaisen jo kahdesti aikaisemminkin. Ensimmäisellä kerralla sikiö kuoli kohtuun viikolla 9 tai 10. Keskenmeno ilman veripisaraakaan.

Toisella kerralla syke oli heikko ja lääkäri komensi ostamaan foolihappoa (asuimme ulkomailla). Päästyäni takaisin töihin lääkäristä kohtu tyhjeni työpaikan vessaan.

Olen siis kokenut keskenmenot siten, että pelkään sekä verta, että se puutetta.
Tänään pukiessani housujani takaisin jalkaani hymyilin. Sulkiessani lääkärin oven takanani olin jälleen paniikissa.

t. Rva.M & Hän, 6+2

2 kommenttia:

  1. Mä tiedän ettei tämä nyt lohduta sua yhtään, mutta ainakin siellä sykitään :). Ja se on kuitenkin aina plussan puolella!!

    Mä niin toivon sydämestäni, että nyt kaikki menee hyvin ja te pääsette tästä suosta pois!!

    Aurinkoista päivää teille kolmelle :)

    Pus.

    VastaaPoista