maanantai 26. heinäkuuta 2010

Haavekuvia

Olen löytänyt itseni useamman kerran haaveilemasta asioista, joista en haluaisi haaveilla vielä moneen vuoteen. Olen pohtinut mitä laittaisin aamupalaksi lapselle. Olen googlannut hoito-ohjeita afrohiuksille. Olen repinyt lehdestä sivun, jossa on kuva tapetista jollaisen haluaisin lastenhuoneeseen.

Varmin tapa hajota lopullisesti, on tässä vaiheessa aloittaa haaveilu lapsiperheen arjesta.

Mutta miten lopettaa? Millä ajatuksilla korvaan ajatukset pikkuisesta yöpukuisesta ihmisenalusta unisena sohvalla katsomassa aamuohjelmia ja odottamassa kun Äiti kaivaa viilin jääkaapista ja voitelee leivän.

Odottavan aika on pitkä. Kaikki lomailevat ja minä haluaisin vain varmistuksen siitä, että paperimme ovat löytäneet perille. Ja tottakai ne ovat, Suomen posti on turhauttavan luotettava. Tulkaa siis jo lomalta ja lähettäkää minulle kirje. Nöyrästi pyytää Rouva Makkonen.


Ps. Liityimme Adoptioperheet ry:hyn, ja olen selannut kaikki paketin mukana saapuneet lehdet jo useamman kerran miettien tuleeko meidän lapsemme näyttämään joltakin lehdessä esiintyvien kuvien lapsista. Ehkäpä auttaisi, jos lopettaisin ainakin tämän harrastuksen tähän.

2 kommenttia:

  1. :)

    Mä en voi sille mitään, mutta mua alkoi hymyilyttämään sun kirjoitus. Kun mä ajattelen teidän pientä kiharapilveä siinä sohvankulmassa...

    Mä niin toivon teille nopeaa edistymistä...

    Haaveilua ei saa lopettaa!! Pieniä haaveita pitää olla aina.

    -Helmi

    VastaaPoista
  2. No pieniä haaveita pitääkin olla, mutta rajansa kai kaikella :)
    Kuinka kauan sulla on vielä hoitoja jäljellä? Onko pahin jo takana vai vielä edessä?

    Paljon haleja ja jaksamista!

    VastaaPoista