keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Läskiäkin läskimpi läski

No ei ehkä ihan noilla sanoilla, mutta työterveydestä ilmoitettiin että muutaman prosentin painonpudotus ei olis huono idea..
Ai että mä vihaan laihduttamista. Mulle ainoa oikea laihdutus järjestelmä on "syö mitä haluat, mutta vähemmän".. Ainoa vaan että (jälleen syytän talvea) mulla ei näinä päivinä kiinnosta tippaakaan mitä suuhuni laitan. Kun pääsen kotiin, vedän villasukat jalkaan ja kokkaan jotain ihanaa ja lohdullista, kuten linssi-pataa tai sitruunapastaa, istahdan pöydän ääreen kulhoineni ja luen kirjaa, ja havahdun kun kulho numero kolme on tyhjä.

Mistä mä nyt revin motivaatiota jonkun salaatin puputtamiseen kysyn vaan?

1 kommentti:

  1. Morotus!

    Koskas sulla oli se lekuri?

    Vai että laihduttamaan pitäisi ruveta... No sanoitko niille, että tässä vedellään nyt hormooneja jotka turvottaa entisestään, että katellaan keväämmällä :). Eikä mun mielestä sun tarvii laihrutella, NIH! Laihrutelkoon ne joilla ei ole muuta tekemistä!!

    Pus,
    Helmi

    VastaaPoista