lauantai 23. tammikuuta 2010

Kuulumisia

Ainoa lukijani Helmi kaipasi kuulumisia ;) wink wink
Joten tässä tulee..
Syön edelleen Divinaa, ja olen edelleen maanisdepressiivinen hirviö.

Jännintä mun kierrossa on se, että mä en ole hetkeäkään tasainen, mun mieli viuhuu niin paljon etten edes tiedä missä kierron vaiheessa olen "oma itseni".
Kierron eri vaiheita ovat mm. Se jossa panettaa, Se jossa haluaa vaan syödä, Se jossa ei kestä lainkaan alkoholia (tätä vaihettakaan en tunnista ennenkuin tajuan olevani aivan taulut kahden punkkulasin jälkeen), Se jossa räjähtää ihan pienemmästäkin asiasta (tämän tunnistan jo, ja osaan räjähtää sisäisesti niin että vain kyyneleet tulee silmiin. Tähän vaiheeseen liitttyy myös sisäisen räjähtelyn aiheuttama päänsärky) jne. Ja tässä vain murto-osa.

Voitte siis kuvitella ettei Makkos raukalla ole kauhean helppoa just nyt.

Divinat pitäisi syödä loppuun, kun vuoto alkaa soittelen klinikalle ja aloitan piikittelyn. Resepti on jo, rahaa ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti